spridning på tidningarna!

imorse gick jag upp 3 för att byta om till jobb .det var kaos när man kom till jobbet dubbel total kunde de ha blivit då avesta tidningen och nå västerås grej.men som tur vart de bara att köra avesta tidningarna idag.vi ska köra de andra på fredag.att köra tidningarna i dag tog sin tid när jag körde detta disrtikt själv för första gången .total med allt medtidningar hit och dit och tidningar som kom bort.kom fram.så var klar vid nio i morse helt genom blött,svettig kall-så de vart en varm dush när jag kom hem akönt.sedan skulle jag byta linda på handen vilket var ett helveye men du är de gjor.och så har jag ätit en stor och bra frukost :) nu ska jag bara drycka te .sedan blir de någon timma sova innan bästa marina kommer:)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0