städpatrullen.)


igår städade marina och jag här hemma .hon tog disken och jag tvätten.jag får ju inte bli blöt om handen så jag vågar ju inte diska så mkt.så marina kom hit och  diskade för att honn vill inte att det ska hända något med min hand.hon är så underbar min underbar vän.vi dunkade musik medans vi städade.öste som bara den.härligt härligt! sedan kom älskling hem och vi lagade mat och chillade lite sedan vart de att sova.hade varot uppe sedan tre .gick aldrig och la mig efter jobbet.bäst och testa när man ändå kanske kommer få jobba på morgonen tre dagar i vecka och sedan gå till praktiken efter.


 ställde klockan på nio i morse men ställde om den till tio.var så slönt att ligga i sängen.men men jag gick upp vid tio tog en macka och sedan började jag skriva på personliga brevet som jag ska ha med till mötet idag angåonde praktiken.just de jag kanske ska praktisera på coppi avesta.jaja men nu är jag klar med de personliga brevet och nu så ska jag snart göra mig i ordning .denna dag verkar gå bra .vid tolv drar jag och marian ut och äter .vid två blir de interjuv. och efter de blir de lång promenad med sanne.bara göra en massa nytta nytta i dag toppen.sedan blir de hem och polcka lite inför maorgon dagen.sedan får vi se vad som händer.ha de bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0