styrkepass!

idag var jag och prövade ett ganska nytt pass på gymmet som jag inte har vait på.det passet het styrka.det var jätte roligt och så var de jobbigt.så som träning ska var de som var bra var att jag inte vart svetta på handen .så de gick bar och köra de passet i alla fall.ska försöka att bestämma mig vilket pass jag ska börja gå på två gånger i veckan så man gör samam sak som man tycker är kul.

efter träningen hämtade älsklingen mig och skjusade hem mig:D lat som jag var oråkade jag inte gå hem.ju det gjorde jag men ville komma hem.så snällt av han.nu sedan åkte han och simma han har gått och blivit så duktigt min underbara.)snart hoppas jag att ha kommer hem så vi kan laga en god sallad och äta och chilla.sedan sova tidigt så man orkar upp och köra tidningar och reklam imorgon bitti.efter jobbet imorgon ska jag ialla fall sove några timmar för jag ska på krogen med ett härligt gäng på kvällen.sedan blir de att städa av här hemma lite för att vi ska för kröka här:) längtar tills imorgon kväll::)fett taggade!!! längtra till på lördag med:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0