tagga träning!!

jag har nyligen lämnat av syrran på på busstationen:) det var roligt att träffa henne de var ett bra tag sedan.vi satt och försökte fixa min blogg lite och så vart de en vända på stan.vi var in på intersport som nylgen i veckan öppnade här.när man är inne på intersport känn sde som man är i typ falun eller någon stans.men vi var ju i avesta.min nya stammis butik då;)sedan gick vi förbi gummet för att kolla vad de hade för pass på gymmet idag.och jag skrev ipp mig på mag och rygpass och ett nytt pass vid namn muktiträning.så just nu sitter jag och taggar igång.ska strax byta om och ge mig till gymmet.ska även försöka hinna slänga i mig en kopp te:) vart en chocklad på stan ska äta efter träningen med älsklingen efter träningen.skriver sen hur de gick!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0