umgås med de bästa vänner man kan ha!:D

innan mötet vart de att gå till tahi och äta buffe med marina.jag bjöd henne eftersom honom hjälpte mig att städa.de var roligt att få träffa henne under ett dyng.träffar henne på lördag igen.

dag var jag på praktik mötet .de gick bar jag kommer få ha praktiken om de som godkänner sånt går med på de.så om två veckor jag kanske börjar praktisera på copp extra i avesta.ska var så duktig att jag får jobb där eller alla fall en referens.

efter mötet vart de att lämna ett papper på arbetsförmedlingen.sedan där efter vart de att gå en uppfriskade promenad emd sanne.vi snackade och hade roligt.sedan vart d eatt gå och skriva upp sig på gymmet.jag ska testa ett styrkepass i lungt tempo för handens skull.sedan blir de chill med älskling i kväll.kanske träffar angelica en vända.sedan blir de total med reklam på tidningarna i natt och tidningar.jippie!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0