hälla!

i fredag vart de att umgås med angelica äta lite chips och kolla på film.vid tio kom grabbarna och hämtade oss med american.kolla att åka americare.vi åkte och skjusade folk.det var roligt.
på lördagen slappade jag.på kvällen åkte älskling och jag ner ttill hälla där vi träffade en massa trevligt folk:Ddet var kul.
synd bara att förkylning har gått över till att de känns ännu mera som att lungorna ska hoppa ur.och idag har jag ingen röst knappt,så blir att åka ner till sala och vara så tyst som mäjligt,ska ner och träffa sussanne:D har sanknat henne så:) fundedrar på att träffa marina en vända också.ha det bar så länge nu1


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0