jag vet hur jag ska nå dit!

idag har jag varit på praktiken för första gången denna veckan.den var ganksa lungt på förmiddagen.högre tempo på eftemiddagen:) hade kul som vanligt! och jag älskar personalen:D

har inskaffat en ny t-shirt och ett par nya jeans:) när jag kom hem chillade jag vid datorn.har nyligen vartit ute på en jogging och gå tur.som rubriken säger jag vet hur jag sak nå mitt mål jag ska träna med min erfarenhet.det kommer bli massao av promenader samt joggingturer med gång för att bygga kondition samt gå ner i vikt:D sen kommer jag fixa med min pilctos boll:9


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0