påsk helgen:)

i fredags var vi och firade johan och sabina.åt god smörgåstårta.sen vart de att åka till jennifer i jularbo och äta god mat och umgås och fira simone.senare på kvällen åkte vi till seil och hälsade på.hade riktigt kul.
vid elva gick vi till krogen på vägen dit möte vi upp arvid,bea och anton.det var mycket folk på krogen.så mkt att de inte släppte in folk mer efter kvart i ett någo gång.på dagen träffade jag bäsat losie också.

på lördagen vart de att pka ner till sväföraldrarna i mörklinta och äta god påsk mat.var jätte trevligt,vid fyra åkte vi till mamma och åt god mat .vart kvar där och kollade på tv och åt godis också.sen gick vi hem i kylan.

igår vart de att chilla hemma kolla på tv med älskling,gick och möte upp pappa när han kom med tåget och gick ifrån krylbo.på kvällen vart de mera tv titade.samt att anglica kom över och vi lagade mat,mys!

nu är det måndag och om cirka 40 minuter kommer syskonen hit.syskondag med pappa.blir att bowla och äta.imorgon börjar jag praktiken oxå sak blir skoj men är även jätte nervös hur de sak gå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0