skön helg!

ifredag åkte jag till sala för att umgås med två av dem bästa(susanne och marina).vi hade en myskväll .gick och åt god mat på lijas samt kollade på en svensk film som var okey men inte bra och fettade oss:Dsussane och jag kom isäng vid halv fyra.

på lördagen vart de att spendera dagen ihop med marina .vi gick på stan.promendérade med hunder och gick och hälsade på zello.en skön dag i de sköna vädret

på kvällen åkte arvid och jag till jennie och jonte .där vi åt taco med jennie,jonte,emmy och anton.hade hur trevligt som helst.vi spelade gitur hero och kollade på film bland annat,.

söndagen spenderade jag med losiue.vi bakade och snackade och fikade.många skatt bjöd denna dag som hela helgen betsått av!!
på kvällen vart de en jogging och gå tur hem skönt i de fina vädret:)

idag har jag varit på praktiken som vanligt.ska snart börja städa lite .sen blir de att SIMMAmed älskling:D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0