solen skinner!

vaknade imorse av ett sms men men.har bara suttit vid datorn för att lyssna på musik och försökt och kommit fram till om jag vill byta praktik eller inte.vi får se ska höra på ett ställe idag.
idag på schemat står de gå en vända på lna på stan,ta en fika med angelica och fixa praktik om de går.sen ska jag tvätta och städa lite samt packa inför helgen och färga mitt hår.jag tänkte att jag ska ut och jogga en vända efter jag har träffat tjejerna.
just kom och tänka på att fan vad folk har osikter om justine Bieber .många hatar honom,många kritiserar honom.snälla människor låt han vara.han är en duktig popsångare och har köpa sig till de.har skrivit sin egna musik och allt.ja jag är gansk irriterad idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0