solig onsdag!

i veckan har man varit på praktiken .det går bra tycker jag väl.det roligaste är att stå i kassan ttycker jag .disken är också rolig.
imåndags efter praktiken vart de att slappa och att äta god mat som arvid och anton har lagat.plus att jag kollade på roligt klipp.
igår vart de att slappa samt gåe en promenad runt dalälven med jennifer mys.
idag blir de att söka jobb och blir lite piggare.har gått och blivit små förklykd.ska åka en vända till min bästa vän idag och äta glass och mysa.ska även gå en promenad med lina,sen blir de att lägga sig tidigt så man orkar upp till prkatike imorgon;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0