stockholm!

i fredag åkte älskling och jag till stockholm.vi checkade in på hotellet vid åtta tiden .ett mysigt hotell som ligger i bromma.
på kvällen åkte vi in till segertorget och möte upp isabell och phillip man inte har träffas sen arvids stundent.vi gick till en klubb och var där ett tag var ingen klubb för mig.sen drog vi i väg till eb bar med biljard.det var roligt att spela biljard.trevligt sällskap:D kom tillbaka till hotellet vid tre.

på lördag morgonen åt vi god hotell fruksot.på förmiddgen åkte vill till natruhistroriska och cosvanova .museumet var okey.och på cosvanoma såg vi filmen born to be wild.den var as bra.handlade om två kvinnor som tog hand om elfanter och scinpaser som håller på att bli utrottade.en se värd film.
sen på eftermiddagen vart de att äta en god fika på t-centealen.sen mot hotelll och chilla en stund.vid sju åkte vi in till stan och kollade käkade kina mat.den var okey .
sen tänkte vi gå på en komikershow men den var slut såld så vi gick till hard rock cafe och lyssnade på bra musik .och så drack jag de godaste drinkarna jag någinsin har drucikt.sex on the bach and raspberry and leomede to the for! som jag och sussanne säger om en glas.vid tolv var vi tillbaka till hotellet och jag kände av min förlylning ganska mkt.

på söndagen åt vi go fruksot igen och slappade vid tv:D checkade vi ut:)vi åkte till vasamuseumet men där var de stängt så vi åkte till armemuseumet i stället de var faktiskt jätte intressant tyckte jag.vart även en fika där.juset sen vart de en snabb tur på gallerian.och då vart de att köra vårjacka.fick den av min underbara älskling:D var hemma vid åtta i går kväll.svärmor skjusade oss i från tåget hon är underbar hon:D en underbar helg med älskling!<3

igår kväll fick jag feber och har haft de idag men den har gått bort nu men är jätte förkyld men tur att febern vara borta imorgon är de sista dagen på praktiken.imorgon är de valborg så då blir de sala .ska åka bil,grilla och träffa massor av folk!" me de bästa är att jag ska gå med dem bästa:D <3
nu ska jag vila mera så jag orkar med morgondagen:)
ha det bra:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0