tio saker om mig!

jag tänkte berätta tio saker inte så många vet om mig eller vem vet ingen kansek vet de om mig;)

1.vem som helst får inte krama mig egentligen inte krama mig men jag vet inte vaför de är så så är de.de som får krama mig de är folk jag älskar och gillar .

2:när jag var liten ville jag blir sångerska.hahha tur att man har insett att de aldrig kommer ske.

3:jag har ganska blyg när jag börjar lära känna nya månniskor och ibland i vissa sitvationer.

4:jag blir torr ögd om jag går i närheten av lök även fast de är en annan som hackar löken

5: man kan inte hålla om mina ben när jag sover då får jag panik.

6:jag har alltid velat att haft små lockigt hår

7:jag behöver inte vara full för att dansa på krogen eller fester

8:när jag är själv hemma spelar jag hög musik ,sjunger med och då mår jag toppen plus att jag dansar runt.
kom på en sak ni får fråga för att få reda på mera:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0