toppen helg!

i fredags vart de att gå på krogen med älskling:D vi träffade på cissi och hennes kompisar på krogen och en massa andra trevliga folk.det spelades bra musik också,trevlig kväll:D

igår vart de att slappa på dagen samt städa lite.de måste man ju också göra.vid fem tåg jag tåget ner till sala för att ha tjejkväll med sussanne,marina och cissi.vi gick och bowlade.det var kul som barar den.sen åkte vi hem hit och lagade tacos samt spelade spel och kollad epå roliga klipp.gick och la oss fyra .var uppe innan elva ahde tvättstugan idag.så idag har man tvättat och umgås med minja primmadonor och älskling:D
ikväll blir de att chilla och äta god mat.ska försöka träna idag också.ha de så bra så länge hej!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0