underbar våren

idag är det sol ute och varmtute:D VÅREN ÄR VERKLIGEN HÄR!

idag har jag sökt jobb som de står på programmet idag:) sen vid lunch åkte jag till angelica och åt en god sallad från veniza.sen tog vi en promenad in till stan i det fina vädret,underbart! såg årets första tusseloago:D

vart att gå till corner och dricka en frappe.den var super god:D sen vart de en vända på stan också :) köpte hem en t-shirt från hm den var as skön och den passade mig tyckte jag själv så köpte den!

snart blir de att tvätta och fixa lite hemma:) och i kväll ska vi boka hotell och planera lite till resan näsat helg:) vi ska åka till stor stan jag ochälskling som jag har längtat och längtar!!!nu ska de äntligen bli av:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0