underbart väder!

i går hade jag min första dag på praktiken som ni vet .jag trivs jätte bra och hur roligt som helst.längtar till imorgon när jag sak dit igen:D

efter praktiken var jag jätte trött i benna så gick hem och vilade någon timme och spelade musik:) härligt ! sedan vart de att ut och jogga i det underbara väder de var skönt och gick okey.efter de åkte jag hem och åt god mat .sen vart de att tvätta och slöa.

idag sak ajg till bulle för en fruksot med ida som fyller 20 år dag.grattis gumma! sen blir de sala några timmar med sussanne´:)sen blir de hem och söka lite mera job har hunnit kommit igång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0