våren är snart här!

solen har skinnit mycket i vecka och varit plus grader.snart kommer de saknade våren,i love it! hoppas de bara inte är en sån vår med för mycket pollen bara,känner ju av lite.
nu när våren kommer kommer de bli många promenader och springturer! ska bli så skönt.nu blir de snart kommer sommaren också:DD

nu på eftermiddagen blev de en promenad i solen i ciirka en timme med pappa:) sen tv-titattade.har letat lite jobb också.ikväll blir de chilla och ladda upp inför morondagen .ska pröva ju på en ny praktik.hoppas de går bra .är så nervös att jag sprikcker,men spännade samtidigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0