box mix!

nu på morgonen var jag till gymmet och var med på box mix passet.det var jätte roligt men jobbigt:D sak fortsätta gå på de på tisdagar om jag kan och har tid.skönt att ha tränat på morgonen.

efter gymmet var de att gå till biblan för att kolla på filmen jag ab som är e fyra delar.vi har sett första delen.det var faktiskt en bra film.fick en att inse att om man vill något så ska man göra de och så ska man ställa sig frågan varför ? göra? starta? sluta? exempel på frågor de snackade om i filmen,

nu är jag hemma en vända efter som vi har friskvård .vid elva blir de att bowla med gruppen ,ska bli kul!

sen blir de hem och fixa lite .och sen blir de fika på stan med två underbara vänner.sala en vända idag oxå!
ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0