jobbet

igår fixade jag stallet med johan och så red jag världens bästa yäntan:D det gick jätte bra.kan verkligen säga att jag fått tillbaka rid suget,
igår kväll åkte vi ner till angelica och vart bjudna på spagetti och köttfärsås.det var jäte gott.::) var jätte trevligt!

inatt imorse delade jag tidningar.de gick väl bra men det gick segt med alla de brev som skulle ut.sen så klart så ser man inte en barnvgn när man sak tända såjag drar upp en bit av nageln på tummen .först pumpade de mycket blod för att vara en nageln tyckte jag men sen så gick de över.jaja de var inte min morgon.sen vart de hem och sova någon timme.

snart ska jag tvätta .sen ner på stan för ät träffa ida !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0