LYCKAD DAG!

ifredag gick jag ut med arvid,angelica och anton.hade as kul och träffade trevligt folk på krogen!men var full som ett as oxå,men så ska det vara ibland:D

på lördagen låg jag och kollade på film med älsklig hela dagen,mys!.D<3

på söndagen vart de att gymma :D sen vart de hem och diska och kolla på film:)

idag har jag börjat kursen unga till arbetet via arbetsförmedlingen.sak bli kul :D

var på gymmet idag:på morgonen,skönt!

idag ringde de och erbjöd extra jobb på ett ställe,ska bli kul! avslöjar mera om den näsat vecka!

idag har jag även träffat lousie.vi lagade tacos,mys,:D snackade och skratttade jätte mkt! tog några flum bilder::D
:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0