mot angelica snart!

att rida yäntan gick bra igår.hon var jätte pigg men sånt är roligt!
på kvällen dömde vi match.matchen gick bar tycker jag:)
 
imorse jobbade jag med mamma och släppte ut hästarna.det gick också bra.sen vart de hem och sova skönt.strax blir de lunch .sen blir de att disak liet och städa i en hylla.städa gör man imorgon tror jag.sak åka ner en vända till angelica sen vid ett halv två tiden hade jag tänkt om de flytter på som de ska.
 
ikväll blir de att rida yäntan och att äta hios angelica:) sen blir de jobba imorgon bitti igen.imorgon är de fullrulle hela dagen nästan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0