myshelg!

i fredag hade vi föreläsning om hälsa hela dage på kursen.var jätte intressant.lärde mig mkt nytt om sömn.

på kvällen vart de att gå ut med arvid och angelica.vi träffade på massa trevligt folk.en rolig kväll!

igår vart de att ligga hemma i soffan halv dagen och kolla på film.åkte ner en vända till sala och träffade min saknade vän sussanne:Dpå kvällen vart de soffläge och film.

idag har man tvätta och resnat gadroben samt varit ute och sprunget.springturen gick okey och de var skönt.sen har man varit ner en vända till mörklinta.och nu myser man vid tv och kollar påtv och äter taco med älskling:) laddar om till en ny vecka med massor att göra !.D om en vecka fyller jag 20 år !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0