snöig morgon!

har varit ute och delat tidningar med mamma nu på morgonen.) var tråkigt att dela dessa brev som skulle delas men men annars var de kul och gick bra.det var mysigt att vara ute i ett tyst och lungt avesta.sen var de mysigt för att de snöade hela morgon:D

efter vi hade delat klart åkte i och släppte ut hästarna.sen vart de hem dusha och äta frukost och sova till nu.var så skönt att ligga kvar i sängen!

nu på dagen blir de att städa lite och att börja plugga teoie för körkort:) om någon månad blir de att örja övningsköra.jag längtar !!nu ska jag se till att skaff körkort! ni får ha de bra så länge!
bjuder på denna söta bild på mig från dm i innebandy 2004:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0