SOLEN !

igår kväll vart de att kolla på sverigies mästerkock och äta chips och dricka coca cola,mys! pogrammet är både spännade och bra tycker jag.
 
imorse vaknade jag vid tjugo äver sju och märkte att solen skinner idag igen.igår vart de riktigt vår väder.ser ut som de kommer att fortsätta.vart en joggning tur nu på morgonen i det fina väder.älskar att ut och träna/motionera i solen.idag fick man verkligen vårkänslan när de gäller att springa på våren.okey förutom snön då.
 
nu ska jag göra mig i ordning till kursen .idag blir de att kolla på film i princip bara.slutar vid lunch men får se om vi ska jobba med kartläggningen något idag.annars blir de väl att kanske ta en fika på satn och gå till adf.sen hem och göra något .får se vad dagen har att bjuda på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0