stan!

idag på kursen fick vi skriva tre saker om oss själva.två skulle vara sanna och en skulle vara falsk.det var faktiskt jätte roligt::)

efter kursen gick jag med alica och lina till abf för att göra några äranden.

sen vart de att gå på stan och käka på pizzahuset på alicia.maten var jätte god:) åt en kebabsallad.det var jätte kul¨på stan.och jag har bestämt mig för att jag ska göra något åt mina naglar.men vi får se vad,alica insperade mig till att göra de:)

nu ikväll kanske de blir att bada.vi får se .ska strax diska lite annars blir de att söka något jobb och typ leta på papper.imorgon har man eget arbete under kursen.så blir att ta sovmorgon och ta en vända på gymmet imorgon tror jag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0