tisdag!

vaknade vid tio satte mig och letade jobb som man kanske kan söka.men har inte hittat något än.sak fortsätta leta.och se om jag hittar något.

blir att at en fika med angelica om ett tag:)

kan säga att jag har träningsvärk idag.i magen det är kul attt ha träningsvärk tycker jag för då vet man att man gjort något bra:)imorgon blir de nya tag på gymmet med angelica:)

senare idag blir de satllet för att rida yäntan.sak bli kul:D

idag är de ju så kallade fetisdagen så i kväll ska jag äta semla med älskling har jag tänkt:)


Kommentarer
Nathalie Ekström

Hej, vad fin blogg du har!
Kika gärna in på min blogg också och släng in en kommentar om vad du tyckte :) Säg dessutom till om du vill göra ett bloglovin byte så fixar vi det! kram på dig <3

Svar: hej ! tack så mycket! dte ska jag göra :D kram
magdalena

2013-02-12 @ 11:21:57
URL: http://naathalieekstrom.blogg.se
Leia Hjalmarsson

Fin blogg! :)

Svar: tack :)
magdalena

2013-02-12 @ 14:06:29
URL: http://leias.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0