utgång!

igår vart de att jobba på morgonen på tidningarna.var väl kul men kändes som de gick segt.efter jobbet vart de hem och sova:)

vid tio kom marina hit och vara social med mig:) vid elva kom lousie och angelica.vi snackade och hade trevligt-lousie färgade håret på mig.det var bra.

vid halv tre drog marina och jag och åt thai.det var riktigt gott.efter de så träffade vi lousie en snabbis utanför ica.sen vart de att umgås med angelica,

vart att fixa sig sen och börja glida ner mot sala för tjejkväll med sussane och cissi:D
sen drog vi fulla till krogen och dansade och hade oss.hade jätte roligt:D
p.s jag älskar min underbara pojkvän! jag älskar mina undrebara vänner! jag älskar min underbara familj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0