chill!

igår vartd e att jobba på tidningarana och det gick jätte bra:D
sedan var jag på praktiken och de gick som vanligt bra.

på kvällen kom jennie och jonte hit och åt taco.gott var de .kul att träffa de när man inte har träffa de på ett tag:D

imorse vat de att jobba på tidningarna.det gick bra.men var ett lång de sista på hennes,ochså var vi och tog ut hästarna.

sen ghar jag sovit och slappat och ätit mat.idag blir de cj´hill och åka och simma med älskling i badhuset.

ikväll blir de antagligen att åka primot på avesta crusingen.ni får ha det bra!t och tråkigt disrtikt men men.sen hjälpte jag även mamma med och tog ut pållarna.

sen har jag sovit och chillat.om någon timme blir de att åka till badhuset och motions simma.kul:) sak simma med älskling.
ikväll blir de antagligen att åka bil på crusingen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0