joggingtur!

idag har jag typ bara iprencipt bara chillat.hur skönt som helst.snacakade med susanne och marina i telefon och betsämt att vi ska ses på torsdag.ska blir ku l att träffa dem .har saknat dem som en tock.var snart en månad sen jag träffade de,så längtar!

annrars har jag lagaat mat och sottit vid FACE.vid fem hämtade vi angelica och åkte hem till oss.arvdi lagade mat och sökte jobb ocj jag tog tvätt stugan och stack ut opå en kort jogingtur på cirka 2 km ,skönt var de kan jag lova!

effter de vart de att äta mat.pomfritt,lövbiff och beanässåsmums!
det var jätte gott.tack älskling,du är så duktig!

sem vart de att kolla på filmoch kolla rint på datorn och snacka.och nu sitter man och chilar lite innnan vi ska gå och lägga oss.imorgon väntar den näst sista veckan på praktiken.sov gott och ha det bra!
 
 
finaste yäntans!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0