myskväll!

idag har jag varit på praktien.började åtta och skulle sluta tolv.men så vart de inte .sluatde två i stället för att jag kände att jag ville hjälpa till när de fanns så mkt att göra så inte de som jobbad einte skulle gänga med.och det uppskatades kan jag lova:D ett plus poäng till mig.nej då jag trivs så himla bra där så jag hoppas verkligen jag får jobb där:D

efter praktiken vart de dunka musik och sitta på facebook.sedan svart de att städ alite och diska,

på kvällen vart de tat laga hemma gjord pizza med arvid och angelica.och kolal på alvin och gänget tre.filmen var okey och pizza var jätet god.snart blir de att gå och sova.ska upp och jobba i natt,sedan till praktiken.sen på kvällen blir d 4emyskväll med jennie och jonte.,taco och film:D
en bld sen i höstas när vi skulle på jobbintertjuv,snygga vi!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0