nyår!

 
arvid och emmy:D<3
imåndags var de siista dagen på 2012.och det firade vi med att bjuda över härligt folk hem till oss.

vid tio i sju kom emmy,alina och sara hit..vi halv åtta kom lousie och angelica hit också.i körde jag har aldri och några andra roliga öl?drick spel,hade jätte roligt .måste göras om felera gånger!:D<3

vid halv nio kom ida och frida hit också.och började dra igång!"

vid tio började jag fixa mig.lousie lockade mitt hår .det var as fint.sedan smickade jag mig,sedan vart de att snacka och äta chips och dricka.

vid tolv gick vi ner på san för att kolla på fyvekarierna.det var roligt.men allla var typ fulla när vi gick ner som de ska vara på nyår..

tack alla som gjorde detta till mitt bästa nyår ever!<3

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0