utgång!

igår var de näst sista dagen på praktiken,igår gick det bra på praktiken.dagen gick snabbt.jag kommer skan att var på coop.jag stor trivs där.tänk att jag snart har varit där i tre månader,

på kvällen åkte älskling,ida och jag till angelica och för krökte.vi hade jätte roligt.vi åt tacos och drack och körde lekar.sedan vart de att åka till kingen.där vi träffade lite folk och snackade och drack så klart.hade jätte roligt ! tack älskling,ida och angelica med flera!

idag har jag bara chilla i fotöljen.har tittat på en ny serie som jag gillar.och så en bra filmen,skulle ha gått ut ikväll men blir inge.för jennifer ha stukat foten.så vi satsar på näsat fredag i ställe.nu blir de att kolla på två och halv men.bra serie!

ha det bra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0