BRA födelsedag!

på eftermiddagen kom mamma,jenka,simon och johan hit och firade mig.åt amnadas goda bakverk som hon bakade i fredags.tack syrran!
är jätte nöjd med mina paket :D<3
jogging turen gick okey idag,känner av för att sprang med bruddar .det är barmark med grus eller så är de hallt .men men.annars var de skönt att få komma ut på en runda.

åt god mat på kvällen oxå karre och pottis med mera,mums.annars nu på kvällen så har jag försökt att leta fakta om olika företag medn det har gått upp och ner .snat sak jag sova så jag orkar upp och springa en vända.sen till kursen och träffa angelica tror jag,.
god natt på er!!
bjuder på denna sen i tordgas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0