fin dag!

igår vart de att gå på stan och shoppa med angelica och charro.samt att vi tog en sallad.sen gick jag och charro på min kurs.sen vart de hem och fixa lite ärenden.

på kvällen gymmade jag,angelica och caharo en vända.sen drog vi till krylbo och färgade charros hår svart.hon vart jätte fin.sen vart de att åka till mörklinta och lämna charro.älskling kom och hämtade oss:)
idag blir de att gå och möte och få hjälp med personligt brev med mera.sen ska jag träffade saknade simone över en lunch,.senare på eftermiddagen ska jag träffa min vän lina ,sen blir de tvätta och kanske träna en vända.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0