lyckad dag!

igår var en sundan dag man helst vill skulle slluta när som helst.men var på gymmet igår på första grupp träningen ör i år och dansade zumba.den var jätte roligt men jobbigt också skönt att känna träningsvärken idag,
 
idag har de varit en bra dag.vi gjorde klart klartläggning av företagen.vilket är bra!
idag var jag förbi och frågade på johannsons cafe och frågade om jag fick praktisera där vilket jag fick göra.börjar deär efter påsk och sen kör till valborg.sak blir riktigt roligt:D
 
senare idag blir de att åka till badhuset och bada med älskling.ska blir kul var ett tag sedan nu.
imorgon blir de sala till och umgås med 3 av min aunderbar änglar:D ska sova hos sussanne oxå.längtar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0