onsdag

igår vart de att gymma och gå på sin första thaimassage med angelica,det var riktigt skönt med hela kroppsmassage:D'

idag hade man avslutning med gruppen på kursen.vi fick mat av kursledarena samt körde trävlingar trevligt.efter kursen vart de gå på stan med lina och shoopa lite,sen hem en vända och fixa lite.sen möta jag upp lina och tog en promenad hem till henne och fikade och saknade,

nu på kvällen blir de att chilla med älskling.vi har ätit god mat taco.imorgon bir de sala en vända till sussanne:D sen hem och kanske träffa losuie,på fredag blir de att födesdagsfirande samt utgång.lördag hem till svärfar,svärmor och till mamma.pappa kommer på söndag och på måndag funderar jag att bjuda arvid,amanda,jennifer,pappa och emil på påskmat:) sak bli en trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0