onsdag!

igår vart de att gå till höjden och höra om hjälpen man kan få där.,var där med kursen.efter de så lunchade jag ihop med alica.åt tahi hur gott som helst:D sen vart de att köpa sig en kopp varm chocklad,mums!

efter luch och ärende så vart de att söka vå jobb samt att chilla till musik.

på kvällen vart de att fika med älskling på shell.de har jätte goda browie med polka strössel på:D mums !

sen vart de tv samt diska.idag blir de kurs halva dagen med att få lära sig om hur arbtesgivare tänker.ska bli intressant:d

efter kursen blir de hem och jogga i de fina vädret samt tvätta och städa lite.ikväll kommer tessan och jesper över och fikat ska bli riktigt kul:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0