toppen helg!

ifredag vart de att för drick med älskling,anton och jennifer.sen vart de krogen med jennifer och angelica vi möte massa trevligt folk! och vi dansade mkt:D en toppen kväll!

på lördagen vart de åka ner bil samt åka till mörklinta och sala.sen vart de till avesta och fixade sig.drog till västerås och kollade på natt bio på die hard fyra,grym film.vi åt sab oxå mums! sen kollade vi på datorn på nya falk filmen.den var grymt bra.

igår vart de att sova längre och att diska och slöa hela dagen.sen vart de ut och jogga en vända på kvällen .och sen på kvällen kom lousie över:D

EN TOPPEN HELG har jag haft och tack alla mina unerbara vänner som gjorde den möjlig!
saknar mina pinglor i sala!! hoppas jag får träffa de snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0