underbart väder!

igår vi som sagt på jobb mässa med kursen.gjorde sällskap med lina och linda på mässan.vi vart där cirka en timme sen var vi klara typ.sen skulle vi äta och gå till mc dolnad någon sa att de var när ditt mc dolnads de var cirka tre kilometer dit.så vi gick in till centrum för att äta mums! sen traskade vi tillbaka också.det var underbart väder så de var inga problem alls:D sökte ialla fall några jobb och det känns bra:)

idag var jag ut på morgen och joggade en vända skönt.sen vart de iväg på en kartläggning som inte vart den av .sen vart de till biblan och umgås med de andra på kursen hade as kul som vanligt.sen vart de till brandsation för en kartläggning var jätte roligt.sen hem en vända med ida.sen gick vi ner till stan och åt god mat och snackade,trevligt# nu blir de att diska lite.om en tmindre än en timme kommer min sakade pappa hit !:D

IMORGON BLIR DE FEST !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0