fredag

igår vart de bara att ligga hemma kolla på något avsnitt av 112 aina:)sen vart de att prata i telefon med bästa susanne!:)sen diska lite:) var även ut och sprang för första gången på två veckor efter förkylning och vila.det gick toppen sprang hela runda utan att gå en ända gång.nöjd tjej! sen kom jennifer förbi på besök ,var att snacka en massa!

idag har man varit på praktiken .det har gått bra och jag trivs jätte bra:)
nu på kvällen har jag och älskling grillat själva på baksidan myspys<3 god mat och en god cider mums:) sen har man bara tagit de lungt och kolla på tv:) ser ut att bli sala imorgon på dagen men vi får se:)zello har även kommit hemidag!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0