helgen!

ifredags vart de att träffa papaa och jenka och att käaak ute och umgås.sen på kvällen gick jag ut på krogen med jennifer:D trevligt som faan!

på lördagen umgicks jag med pappa och jenka hela dagen kul.vi fikade och käkade,mysdag!

igår vart de att slappa hela dagen och åka och frira jenka:D samt rida yäntam:)
idag har jag haft min första dag på ica.det gick bra.började i mejeiret som jag sak vara hela veckan.var lite på koiinial också.det är roligaste tycker jag.idag var de kort dag nio till tre.och imorgon 7-15.sak bli kul:) efter jag kom hem fick jag lätt migrän känning dryckt sof har blivit att sovit mycket .sen ätit god mat och sanart blir de en dush och sova mera för att huvudvärken ska försvinna helt.vart dok ingen träning idag för att jag hade såndan huvudvärk.imorgon blir de att förskaöka komma igång på nytt efter att har varit sjuk i förkylning,och är nu friskt.tagag träning in för vårruset!ha det bra så hörs vi snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0