jobbat:)

denna vecka har de varit fullt upp.i måndags vart de praktik och hem och chilla:)

i tisdag vart de att åka ner till sala umgås med bästa sussanne:) vi åt god mat och var ute och sprang runt dammarna bland annat.på¨onsdagen gjored jag sussanne sällis till frisörn.sen på jobbet också vart de ett pass på gymmet:)

på torsdagen vart de att gå till praktiken och att gå på speeway :)

idag har jag varit och demat i västreås för försat gången i mitt liv ska göra de två till fredagar.då jag jobbar för storesupport.har jobbintrejuv den 28 om deet demojobb som behovsantääld och så ska jag träffa arbetsförmedlingen på onsdag ska antaligen praktiserara där och sommarjobba:) japp hänt mycket i veckan.

jobbet idag var roligt och spännade och super kul att dema längtar till näsat fredag då ska jag dema på ica mxi i erikslund så om ni har väggarna förbi kom förbi och hälsa på vet jag:)nu ska jag avnjuta min favorit dryck och en japppåse:) ha de bra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0