nice helg!

ifredag vart de att jobba som sagt.sen vart de till sala och vänta på arvid i sala .åt då på lijas deras pasta med kyckling är super god..vid nio åkte vi hemmåt och frossade godis:)

på lördagen vart de chill på förmiddagen.på efermiddagen åkte vi till mörklinta till anton.sen in till sytan och hämtade vickan,.sen hadlad evi grillgrejer.sen vart de at åka och grilla hos anton.vid fem kom fleen dit.och lite senare kom lillanton och micka dit.hade en super trevligt kväll ,måste göras om:)

idag har man slappat.och fika med cissi och marina.sen vart de att chilla hemma med marina och älskling.sen har jag bara tvättat lite och diska.sen lyssnat på musik och chilla.har även kört ett kort styrkepass hemma.imorgon blir de att springa sista gången innan våruset.är taggad som fan:) ha det bra nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0