valborg!

hade min sista praktik dag i tisdags.det gick väl okey hela dagen var bara lite klantig men annars gick de bra.fick ge mitt nummer så de ska ringa mig om vid behov:)vart jätte glad för de! sen fick jag en stor tårta också den var hur god som helst!

på kvällen vart de att göra sig i ordning och åka ner till anton och grilla.det var hur trevligt som helst.sen fick vi åk åkte vi int till sala och crusade.vid elva åkte jag hem till marina och var med dem tre av de bästa brudarna! älksar er tjejer!
vid ett åkte vi till anton för bilen gick sönder .de började läcka olja så.vi var glada att vi tog oss hem.sen vart de att sova.crusade men arvid,lilantton,anton,rasmus och hans tjej,.

på morgonen segade jag mig ur soffan.sen vart de att åka och äta pizzea medälskling,anton och buda.hade hur kul som helst.sen åkte vi hem till antons föräldrar ocj sulle ställa bilen då vart de att vi stannade några timmar och snackade och fikade med jeinnie,nina med flera:D

på kvällen åkte arvid och jag in till sala.arvid åkte hem till emmy oc´h jag träffade bästa susanne,vi gick och åt sallad och var ute i de fina vädret och åt glass.en myskväll me en av de bästa!

idag blir de att göra några ärenden,samt träffa angelica och börja städa:D sen ska jag försöka li av med förkylningen.ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0